본문 바로가기
음악

"난 내가 원하는 대로 할 거야" Shawn Mendes - Show You [팝송, 노래추천, 가사, 해석]

by 현빈 2021. 2. 5.
반응형

 

"난 내가 원하는 대로 할 거야" 

Shawn Mendes - Show You

 

 

 

[가사]

You can’t walk the streets at night
"넌 밤길을 걸어 다니면 안돼"
You're way too short to get on this ride
"이것을 타기에 가는 길이 너무 짧아"
No I'm not, no I'm not, they're tryna tell me that 
아니야, 난 아니야, 라고 말하지만 그들은 나에게 말하려고 해
I gotta be home when the street lights glow
가로등 불빛이 들어올때 나는 집에 가야 한다고
You can’t watch your TV show
"넌 보고 싶은 TV 쇼를 볼 수 없어"
I will watch what I wanna watch
난 내가 보고 싶은 것을 볼 거야
No, I won’t listen to you, do what I wanna do
아니, 네 말은 들지 않을거야, 내가 원하는 대로 할 거야


And I will walk this road ahead
나는 이 길을 따라 걸을거야
One hundred miles on my hands
내 힘으로 100마일을 갈거야 
Do I need to show you
내가 너에게 보여줄 필요가 있어
Guess I gotta show you
내가 너에게 보여줘야 할거 같네
And if you don't believe me now
만약 네가 지금 나를 믿지 못한다면
I'll flip the whole world upside down
내가 온 세상을 뒤집어 볼게
Do I need to show you
내가 너에게 보여줄 필요가 있어
Guess I gotta show you
내가 너에게 보여줘야 할거 같네


Watch me swim across this lake
내가 이 호수를 가로질러 수영하는 것을 봐
Fly through the sky in my Superman cape
슈퍼맨 망토를 하고 하늘로 날아가는 것도
Watch me walk across this wire
내가 이 줄 위를 걸어 가는 것도 봐
Tip toe through the coals of a blazing fire
타오르는 석탄을 살금살금 걸어가는 것도
Watch me fly this kite in the rain
빗속에서 연을 날리는 나를 봐
I’ll jump rope with my ball and chain
나는 공과 쇠사슬로 된 것으로 줄넘기할 거야
Come by and knock on my house of cards
카드로 만든 내집에 와서 노크해봐
If it falls I will build it from the start
만약 그게 무너지면 난 다시 지을 거야 처음부터
No, I won’t listen to you, do what I wanna do
아니, 네 말은 들지 않을거야, 내가 원하는 대로 할 거야


And I will walk this road ahead
나는 이 길을 따라 걸을거야
One hundred miles on my hands
내 힘으로 100마일을 갈거야 
Do I need to show you
내가 너에게 보여줄 필요가 있어
Guess I gotta show you
내가 너에게 보여줘야 할거 같네
And if you don't believe me now
만약 네가 지금 나를 믿지 못한다면
I'll flip the whole world upside down
내가 온 세상을 뒤집어 볼게
Do I need to show you
내가 너에게 보여줄 필요가 있어
Guess I gotta show you
내가 너에게 보여줘야 할거 같네


Do I really gotta show you now
정말로 너한테 지금 보여줘야겠어? 
Really, really, gotta show you now
진짜로 보여줘야겠어?
Do I really gotta spell it out? I-T, I spelled it out
내가 그걸 정말로 설명해줘야겠어? 그거 난 설명했어
Do you really wanna see me now
네가 정말로 지금 보고 싶어? 
Watch me walk across the clouds
내가 구름위를 걸어가는 것을 봐
I don’t know what you heard about, listen to me yell it loud
나는 네가 무엇에 대해 들었는지 모르겠는데, 잘 들어 크게 말할 테니까
Do I really gotta show you now
정말로 너한테 지금 보여줘야겠어? 
Really, really, gotta show you now
진짜로 보여줘야겠어?
Do I really gotta spell it out? I-T, I spelled it out
내가 그걸 정말로 설명해줘야겠어? 그거 난 설명했어
Do you really wanna see me now
네가 정말로 지금 보고 싶어? 
Watch me walk across the clouds
내가 구름위를 걸어가는 것을 봐
I don’t know what you heard about, see that door I'll knock it down
나는 네가 무엇에 대해 들었는지 모르겠는데, 잘 봐 내가 저 문을 부술 떼니까


And I will walk this road ahead
나는 이 길을 따라 걸을거야
One hundred miles on my hands
내 힘으로 100마일을 갈거야 
Do I need to show you
내가 너에게 보여줄 필요가 있어
Guess I gotta show you
내가 너에게 보여줘야 할거 같네
And if you don't believe me now
만약 네가 지금 나를 믿지 못한다면
I'll flip the whole world upside down
내가 온 세상을 뒤집어 볼게
Do I need to show you
내가 너에게 보여줄 필요가 있어
Guess I gotta show you
내가 너에게 보여줘야 할거 같네

Do I really gotta show you now
정말로 너한테 지금 보여줘야겠어? 
Really, really, gotta show you now
진짜로 보여줘야겠어?
Do I really gotta spell it out? I-T, I spelled it out
내가 그걸 정말로 설명해줘야겠어? 그거 난 설명했어
If you really wanna see me now
네가 정말로 지금 보고 싶어? 
Watch me walk across the clouds
내가 구름위를 걸어가는 것을 봐
Do I need to show you
내가 너에게 보여줄 필요가 있어
Guess I gotta show you
내가 너에게 보여줘야 할거 같네

 

 

 

Shawn Mendes의 다른 노래 듣기 ↓

 

"자기야, 우릴 막을 수 있는 건 아무것도 없어" Shawn Mendes - There's nothing holdin' me back

 

"자기야, 우릴 막을 수 있는 건 아무것도 없어" Shawn Mendes - There's nothing holdin' me back [팝송, 노래추

"자기야, 우릴 막을 수 있는 건 아무것도 없어" Shawn Mendes - There's nothing holdin' me back [가사] I wanna follow where she goes 난 그녀가 가는 곳 어디든 따라가고 싶어 I thi..

popsongbin.tistory.com

 

 

 

 

 

반응형