본문 바로가기
음악

"내가 다 돌려줄게" Robin Knaak - Back To You [팝송, 노래추천, 가사사, 해석]

by 현빈 2021. 1. 27.
반응형

"내가 다 돌려줄게" 

Robin Knaak - Back To You

 

 

 

 

 

[가사]

You don't have to wait
기다릴 필요는 없어
You know my name
너는 내 이름을 알잖아
Sunshine and rain
햇살과 비
Some things don't change
어떤 것도 변하지 않아

Thinking about the days
그날을 생각해 봐 
We were young, we were young girl
우리는 어렸고, 어린 소녀였어
Innocent in our ways
우리의 행동에는 잘못이 없어
We were dumb, we were dumb girl
우리는 멍청하고, 어리석은 소녀였어

When nothing really mattered
정말 아무런 문제가 없었을 때
Oh, I could always count on you
난 항상 너를 믿을 수 있어
Your touch will leave me breathless
너의 손길은 나를 숨 막히게 할 거야
So, let me give it back to you
그러니 내가 돌려줄게


When nothing really mattered
정말 아무런 문제가 없었을 때
Oh, I could always count on you
난 항상 너를 믿을 수 있어
Your touch will leave me breathless
너의 손길은 나를 숨막히게 할 거야
So, let me give it back to you
그러니 내가 돌려줄게

You don't have to wait
기다릴 필요는 없어
You know my name
너는 내 이름을 알잖아
Sunshine and rain
햇살과 비
Some things don't change
어떤 것도 변하지 않아

Thinking about the days
그날을 생각하봐 
We were young, we were young girl
우리는 어렸고, 어린 소녀였어
Innocent in our ways
우리의 행동에는 잘못이 없어
We were dumb, we were dumb girl
우리는 멍청하고, 어리석은 소녀였어

When nothing really mattered
정말 아무런 문제가 없었을 때
Oh, I could always count on you
난 항상 너를 믿을 수 있어
Your touch will leave me breathless
너의 손길은 나를 숨 막히게 할 거야
So, let me give it back to you
그러니 내가 돌려줄게


When nothing really mattered
정말 아무런 문제가 없었을 때
Oh, I could always count on you
난 항상 너를 믿을 수 있어
Your touch will leave me breathless
너의 손길은 나를 숨막히게 할 거야
So, let me give it back to you
그리니 내가 돌려줄게


Your touch will leave me breathless
너의 손길은 나를 숨막히게 할 거야
So, let me give it back to you
그러니 내가 돌려줄게


When nothing really mattered
정말 아무런 문제가 없었을 때
Oh, I could always count on you
난 항상 너를 믿을 수 있어
Your touch will leave me breathless
너의 손길은 나를 숨막히게 할 거야
So, let me give it back to you
그러니 내가 돌려줄게

 

 

 

 

 

반응형